miercuri, 30 iunie 2021

 7. /2 IULIE 2021 - GLUMEȘTE, FII VESEL ȘI VEI RĂMÂNE TÂNĂR



Cand eram mic, ma rugam la Dumnezeu sa-mi dea o bicicleta.
Pe urma am inteles ca Dumnezeu lucreaza altfel.
Atunci, am furat o bicicleta si m-am rugat la El sa ma ierte.
Mamico, vaca zice muuu sau nuuu?
- Eh, depinde de bou.
- Ce femei preferati: cele care vorbesc mult sau pe celelalte?
- Care celelalte?
Scopul sotiei este de a cheltui atatia bani, incat sa nu ramana nimic pentru amanta.
In ce luna sa ma casatoresc, octombrie sau noiembrie?
- Noiembrie, evident!
- De ce?
- Mai castigi o luna!
În noaptea nunţii:
- Totuşi, ai un “clopoţel” cam mic!
- Nu-i mic, dar nu-i obişnuit să bată în marile catedrale. 
- Nevasta-mea imi cere in fiecare zi bani. Azi 600, ieri 800.
- Pai ce face cu atatia bani?
- Habar n-am, ca nu i-am dat niciodata.

Un locotenent, după ce a băut aproape toată noaptea, n-a reuşit să se trezească dimineaţa. Sună telefonul. O voce plăcută de femeie:
- D-le locotenent, doriţi s.e.x. prin telefon?
- Bineînţeles!
- Va fac legătura cu comandantul unităţii. 

Intre 18 si 25 de ani, femeia e precum Continentul African: 
jumatate a fost deja descoperita, cealalta jumatate ascunde frumuseti inca salbatice si delte fertile.
 
Intre 26 si 35 de ani, femeia e precum America de Nord :  
Moderna, dezvoltata, civilizata si deschisa negocierilor in schimbul banilor.

Intre 36 si 40 e precum India : 
fierbinte, relaxata si constienta de propria frumusete.

Intre 41 si 50, femeia e precum Franta : 
Usor imbatranita, dar inca atragatoare si interesanta.

Intre 51 si 60, e precum fosta Jugoslavia: 
A pierdut razboiul, e tulburata de fantasmele trecutului, dar se lucreaza la reconstructie.

Intre 61 si 70, ea e precum Rusia : 
Spatioasa, cu frontiere fara patrula. Stratul de zapada ascunde mari bogatii.

Intre 71 si 80, femeia e precum Mongolia : 
Cu un trecut glorios de victorii, dar cu putine sperante de viitor.

Dupa 81 de ani, ea e precum Afganistan : 
Aproape toata lumea stie unde se afla, dar nimeni nu vrea sa mearga pana acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

MATERIALE SELECȚIONATE PENTRU ASTĂZI:  MATERIALE SELECȚIONATE PENTRU 2 MAI 2024RELIGIE O...

MATERIALE SELECȚIONATE PENTRU ASTĂZI:  MATERIALE SELECȚIONATE PENTRU 2 MAI 2024RELIGIE O... :   MATERIALE SELECȚIONATE PENTRU 2 MAI 2024 REL...